Contact
Heb je een vraag of wil je meer informatie? Stuur ons een bericht!
Voor afspraken
Telefonisch contact: (013) 221 00 60
Op werkdagen van: 08.30 uur – 17.00 uur
Voor medische vragen
Telefonisch verpleegkundig spreekuur:
(013) 221 30 06
Op werkdagen van: 08.30 uur – 09.30 uur en
13.00 uur – 14.30 uur
Op donderdagmiddag van: 13.30 uur – 14.30 uur
Wil je een intakegesprek of heb je vragen, neem contact op
-
Direct contact
- 013-221 00 60
- cvb@etz.nl
Iedere werkdag telefonisch bereikbaar van van 08.30 - 17.00 uur
Liever mailen?Binnen 3 werkdagen ontvang je een reactie.
Veelgestelde vragen!
- We zijn al bekend in een ander ziekenhuis en willen graag in behandeling komen in ETZ. Hoe pakken we dat aan?
- Wat mag ik van mijn werkgever verwachten wanneer ik een behandeling onderga?
- Werkt ETZ met donorsemen?
- Vergoedt mijn zorgverzekering mijn behandeling?
Vertel ons jouw ervaringen
Bij het Centrum Voortplanting Brabant helpen we je graag om jouw / jullie kinderwens in vervulling te laten gaan. Dagelijks vinden veel contacten met patiënten plaats en worden door artsen en andere hulpverleners meerdere handelingen verricht. Als je hierover een compliment of suggestie wilt geven, dan horen we dat graag van je.
Mogelijk dat tijdens jouw / jullie behandeling, ondanks alle goede intenties, iets mis is gegaan wat heeft geleid tot ontevredenheid of een klacht over onze manier van werken of over één van onze medewerkers. Ook dat horen we graag van je. Het is voor ons belangrijk dat klachten gemakkelijk en zonder drempels, geuit kunnen worden en bespreekbaar zijn. Ons uitgangspunt hierbij is dat een klacht het beste tijdens een gesprek op het CVB besproken en opgelost kan worden; je kunt hiervoor vragen om een gesprek met je hoofdbehandelaar (de arts die je tijdens je eerste consult hebt gesproken) of eventueel de leidinggevende van het CVB. Dit gesprek over jouw klacht is er dan op gericht om samen tot een oplossing te komen. Vaak voorkomt een gesprek verdere onduidelijkheden en klachten.
Vind je het moeilijk om jouw klacht met je hoofdbehandelaar of de leidinggevende van het CVB te bespreken, om welke reden dan ook? Dan staat de klachtenfunctionaris van het ETZ voor je klaar. Aan de klachtenfunctionaris kun je jouw verhaal vertellen. De klachtenfunctionaris bekijkt samen met jou wat gedaan kan worden aan de klacht. Deze functionaris informeert en adviseert je en bemiddelt tussen jou en de betrokken medewerker van het CVB wanneer je dat wilt. Ook als je bij voorbaat al geen actie wilt ondernemen, mag je een gesprek met de klachtenfunctionaris aangaan.
De klachtenfunctionaris heeft in het ETZ een onafhankelijke positie.
Meer informatie over hoe je de klachtenfunctionaris kunt bereiken als ook over de klachtenprocedure binnen het ETZ vind je op de website van het ETZ.
De website van het ETZ